Доставки – Плащене
НЕ всичко, което е налично в онлайн магазина, Е налично и във физическия магазин на ул. Цар Симеон 82 !
За наличности във физическия магазин се договорете на тел : 0882 0000 68 !
Минималната сума за заявка за доставка на стока при нас е 39.60 лв. с ДДС.
Доставката на поръчаните стоки се извършва с наложен платеж тип Пощенски Паричен Превод чрез куриерска фирма ЕКОНТ – от Наш адрес до Ваш адрес или офис на куриера.
За направеното плащане от Вас ЕКОНТ издават разписка за пощенски превод на стойността на дължимия наложен платеж. Тази разписка е признат от закона документ, който ни освобождава Нас от задължението да издаваме касова бележка.Пазете бележките, които ЕКОНТ Ви издава.
В стойността на Вашата поръчка не е включена доставката. Куриерските разходи са за сметка на клиента/получател по тарифите на съответната куриерска фирма.
Правим всичко възможно за максимална бърза доставка.
Доставката на поръчаните стоки се извършва от 3 до 7 работни дни, по реда на тяхното постъпване.
В случай, че стоката не е налична на склад в София се налага да се чака около 5-10 работни дни.
В случай, че желаете преглед на стоката преди да я получите и заплатите, молим да го посочите в полето допълнителен коментар. Във връзка с това, преглеждайте своите пратки пред куриера! Само така може с основание да бъдете обезщетени в случай на повреда на пратката от страна на куриера!
Работим и с куриерска фирма СПИДИ, но в такъв случай не използваме услугата Наложен платеж. Изисква се предварително заплащане по банков път. След като парите постъпят по банковата ни сметка, тогава Ви изпращаме стоката.
Рекламации
При получаване на стоката следва да проверите за несъответствия: констатирани липси, дефекти на стоката, несъответствие с обявения размер, несъответствие с обявената търговска марка. В случай, че установите такива следва да направите рекламация по реда на чл.125 от ЗЗП. При гореспоменатите констатации за несъответствие, следва да предявявите рекламция съгласно Чл.112 и Чл.113 от ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ - в сила от 10.06.2006 г. (Обн. ДВ. бр.99 от 9 Декември 2005г.). Привеждането на стоката в съответствие се извършва в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя. При проява на скрити фабрични дефекти и липси, следва да направите рекламация след установяването им в рамките на срока съгласно чл.126 от ЗЗП, който започва да тече от деня на получаване но стоката. В случай на непълна доставка екипът на Burkani.bg следва да достави липсващите части по най - бързия начин.