Връщане на стока
След като си получите стоката, Вие трябва да проверите за несъответствия, липси, дефект и др. При установяване на такива следва да се свържете с нас.
Може да върнете стоката при условие, че е във вида, в който е получен и е неизползван, в рамките на 15 календарни дни. Ако стоката е използвана или повредена от страна на клиента, разходите по връщане не се покриват от нашата фирма.
Връщането на стока се приема само в случаите, в които клиентът предварително в писмен вид е информирал Burkani.bg и е получил потвърждение от burkani.bg за възможността на връщане/замяна. Всяко връщене без предупреждение ще бъде отказано!
* Връщането на продуктите се плаща от страна на клиента , когато :
1. Когато клиентът промени мнението си.
2. Когато клиентът е поръчал грешен продукт.
3. Ако клиентът реши, че няма да ползва продукта, който е поръчал, след доставката му.
4. Когато клиентът не споменава конкретния код на продукта.
• Връщането на продуктите плаща burkani.bg, когато :
Куриерските фирми, с които работим, както и ние, правим всичко възможно, за да защитим вашите продукти, но все пак има шанс на някои продукти да се счупят по време на транспортиране. В този случай Burkani.bg ще Ви възстанови артикулите за негова сметка, просто трябва да попълните „Формуляр за връщане” и да изпратите молбата си за замяна/връщане на e-mai: info@burkani.bg като приложите и снимков материал на повредение продукт/продукти.
Връщането на продукта (ите) ще бъде организирано от наша страна, за наша сметка.
Транспортните суми, платени по време на първата доставка не се възстановяват. Възстановява се само стойността на продуктите.
• Връщането не се приема:
1. Когато продуктът (ите) са били използвани.
2. Когато доставеният (ите) продукт (и) са направени съгласно инструкциите на клиента.
3. Когато доставеният продукт (и) не е подходящ за връщане след отваряне, поради хигиенни причини (клечки за зъби, четки за грим и др.).
4. Когато са минали повече от 15 календарни дни от деня на доставката.
НК ФЕРПАКУНГ КД – КЛОН БЪЛГАРИЯ КЧТ – burkani.bg не поема отговорност за закъснения, за които фирмата не носи отговорност. По -конкретно, в случаите, когато поръчката е изпратена от нас , но не е доставена на време от превозвача (куриерите), както и в случаите на форсмажорни забавяния.Ако клиентът в някой от горните случаи иска възстановяване на сумата, той ще бъде таксуван както с транспортната цена на продукта, така и с разходите за връщане на поръчката му